Οργανώνει την θέση της εργασίας του, καθορίζει την πορεία, τα μέσα και τις μεθόδους εργασίας, ακολουθώντας τις βασικές αρχές λειτουργίας Η/Υ και χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα λογιστικά και άλλα προγράμματα οργάνωσης γραφείου, προκειμένου να καταχωρεί και ταξινομεί τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές και γεγονότα, όπως και από την νομοθεσία ορίζεται, με περαιτέρω δυνατότητα σύνθεσης, ανάλυσης και διερεύνησης των συναλλαγών και γεγονότων αυτών και τη μεταβίβαση των αποτελεσμάτων στα πρόσωπα που παίρνουν αποφάσεις ( Διοίκηση ).